duminică, 13 aprilie 2014

MViR – tête-bêche

21 august 2010

MViR – tête-bêche

    Este vorba de timbrul de ajutor, 5 bani negru, supratipar MViR (Militarverwaltung in Rumanien) 1917 rosu in chenar dublu vertical, pe hârtie gri.
    Un bloc de 12 din care 6 mărci cu supratiparul de sus in jos si 6 mărci pe rândul inferior cu supratiparul de jos in sus.
    Cele cu supratiparul de sus in jos erau cunoscute doar in bucăti separate, nu se stia ca sunt in aceeasi coală rânduri cu pozitia supratiparului diferită. A mai fost semnalat pe E-bay de către mariamarcu. Se pare că provin din aceeasi coală. Vorba domnului George Morărel, care referindu-se la altă piesă exceptională, spunea că nu se mai poate vorbi de o colectie completă MViR fără această piesă!
    Notă (nici bună nici rea, pur şi simplu Notă constatativă)
    Punând acest articolaş pe Fb, dl. Max Peter mi-a atras atenţia că piesa din imagine cam "pute". Mă rog, dânsul s-a exprimat mai academic. Am spus atunci că o să mă apuc şi eu să măsor supratiparele ... şi aşa a rămas. Ce să fac acum? Ar trebui să scot  ruleta aceea de 20 de metri şi să mă apuc de treabă. Dar când? Când o să ies la pensie, uite că promit solemn!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu