luni, 14 aprilie 2014

Falsuri

14 iulie 2011

Falsuri

    Toate sunt falsuri şi luate ca atare. Dar cred că vă daţi seama ce m-aş bucura să-mi spună cineva “Nu, cutare marcă nu este falsă!” Aş sări în sus de bucurie, evident. Si mai am niste pagini, din pacate din primele aparitii simpatice, pentru care nu pot baga mâna în foc că sunt toate autentice. Stau tot timpul în mână cu etichetuţele pe care scrie cu roşu “fals” când mă uit la ele. O sa le pun şi pe acelea pe blog, cu rugamintea să va aruncaţi un ochi – la figurat, evident – pe ele!
    Ceea ce mă nedumireşte este că nu am mai postat nimic despre obiecte filatelice de câteva luni bune, ocupându-mă mai mult de soarta “ZONEI”! Sau v-au plăcut şi dvs. ştirile din ZONĂ ceeace nici nu aveţi idee ce m-ar bucura, sau din lipsa oricărei reviste filatelice şi a actualizărilor pe bloguri! No, care o fi adevărul? Oricum vă mulţumesc foarte mult.

5 comentarii

  1. eu votez pentru ZONA! sper chiar sa devina cu timpul o carte.
    Comentariu by cornel airinei — 14 iulie 2011 @ 23:28
  2. @cornel airinei Nici nu mă aşteptam la altceva din partea dumneavoastră! dar totuşi aşa, niste mărci cu reproduceri de arta, ce ziceti? Le am aproape pe toate, adica până acum doi ani pe cele din Franta, asa numitul “Muzeu al Omului”, apăreau doar două, trei pe an, gravate, colorate, tot dichisul. Poate vă fac totuşi filatelist, nu vedeţi că până şi Vulpi5 …
    Comentariu by Cornelius Ionescu — 14 iulie 2011 @ 23:33
  3. Şi pentru falsuri sunt colecţionari înrăiţi, care se apucă şi le descriu pătimaş, cu o mulţime de desene şi săgeţi…
    Comentariu by Peter — 15 iulie 2011 @ 07:43
  4. Buna ziua.Mi-ati putea spune daca timbrele pe care le-am achizitionat recent sunt autentice?Adresa este (http://simmar555.blogspot.com/)
    Comentariu by Marian simionica — 24 iulie 2011 @ 15:59
  5. Blogul dvs. la care mă trimiteţi este doar pentru adulţi. Nu servesc. Nu reveniţi.
    Comentariu by Cornelius Ionescu — 24 iulie 2011 @ 16:58

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu