luni, 14 aprilie 2014

Intradevăr

12 februarie 2011

Intradevăr şi recto-verso şi decalat

     
    Intradevăr, domnul Max Peter are dreptate. Cine caută găseşte. Văzând articolul cu pricina mi-a zbârnâit prin creier, ce putea să-mi zbârnâie, un timbru. M-am dus repede la locul cu pricina, adică la clasorul cu eticheta “Porto” şi bineînţeles că am dat şi eu peste un 10 bani verde, cu tipar inversat şi deplasat la jumătatea mărcii. Buuun, buuun.

     
    Şi când să caut şi un tipar dublu, nu găsesc şi pace. Dar, căci există întotdeauna un dar, dau peste un 10 bani ancrasat cam prea, prea, m-am gândit că o fi şi el un tipar dublu, triplu sau cvadriplu. Sau poate o fi un fals? Dar cine să falsifice o Taxă de plată şi aceea de o valoare comună. Ce o fi? Puteţi apăsa cu încredere pe el. De două ori, dar pe rând!

3 comentarii

  1. [...] Intradevăr Sat Feb 12, 2011 15:25 pm Intradevăr, domnul Max Peter are dreptate. Cine caută găseşte. Văzând articolul cu pricina mi-a zbârnâit prin creier, ce putea să-mi zbârnâie, un timbru. M-am dus repede la locul cu pricina, adică la clasorul cu eticheta “Porto” şi bineînţeles că am dat şi eu peste un 10 bani verde, cu abklatsch inversat şi deplasat la jumătatea [...] [...]
    Pingback by Intradevăr - Ziarul toateBlogurile.ro — 12 februarie 2011 @ 16:11
  2. Felicitări! Într-adevăr, una dintre cele mai mari supărări ale mele este că avem mult prea mulţi “specialişti” care nu s-au mai uitat prin timbrele lor cu anii! (pentru că se pot face studii extrem de interesante şi la emisiuni relativ comune). Chestia asta o voi dezvolta într-un articol.
    Marca de 10 Bani este una comună (cea fără filigran), fiind imprimată în cele mai multe tranşe din toate valorile. Este normal că există varietăţi. Cealaltă piesă este doar tipar ancrasat (am câteva chiar mai pronunţate). Chiar aşa comună, să ştiţi că s-a falsificat şi ea (nu este cazul aici). Şi despre falsurile la Taxele de plată am de gând să scriu un material.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu