luni, 14 aprilie 2014

Recto-verso

10 februarie 2011

Recto-verso

    Tipar recto-verso
    Nu este abklatsch, este provocat de introducerea inversă a unei coli tipărite odată. Se întâmplă cel mai des la aplicarea unor supratipare. Iată aici un supratipar “8 iunie 1930” rotit cu 180 de grade, aplicat pe Taxa de plată având deja supratiparul aplicat. Este autentificat de R.Zoscsak
    Şi mai am prin colecţie un GRATUIT tipărit şi pe faţă şi pe spate cu aceeaşi imagine, iarăşi inversată şi deplasată puţin. Cam slabă mişcarea!

    Aici am o problemă, nu ştiu care este faţa şi care este spatele! Timbrele astea!

3 comentarii

  1. În legătură cu marca “Gratuit” din 1933: mi s-a semnalat (dar nu am întâlnit) existenţa unui recto-verso gumat pe o parte a hârtiei (marca simplă gumată am întâlnit-o, nu şi cu această eroare).
    Comentariu by Max Peter — 10 februarie 2011 @ 10:03
  2. Off-topic: poate vă interesează articolul: http://www.stareapresei.ro/80-de-milioane-de-indieni-vorbesc-o-romana-arhaica-17544.html
    Comentariu by Max Peter — 10 februarie 2011 @ 10:24
  3. Cea simplă gumată o am şi eu. Recto-verso pe care l-am prezentat nu are gumă şi nici nu am auzit până acum de el.
    Cât despre româna arhaică vorbită de 80.000.000 de indieni cred că e vorba de sanscrită, o să mă mai uit ce spun.OK

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu